World'ünüz kaybolursa ya da çalınırsa hiçbir zarara uğramazsınız çünkü kartınız "sınırsız sigorta" güvencesine sahiptir. Kartınız kaybolduğunda veya çalındığında yapmanız gereken tek şey durumu anında 444 0 448 Yapı Kredi Kurumsal Telefon Bankacılığı’na bildirmektir. Yapı Kredi Telefon Bankacılığı’na bildirim yaptığınız tarih ve sonrasında, size ait olmayan işlemlerden sorumlu tutulmazsınız.
Virüs Koruma Programı, Bitdefender’ın sunduğu en yeni virüs koruma programlarıyla tam güvenlik sağlar; üstelik yüklemesi ve kullanması çok kolaydır ve virüslerle ilgili problemlerin düzeltilmesi için ücretsiz olarak teknik destek de alabilirsiniz. Virüs koruma programından yararlanmak için tek yapmanız gereken http://mastercard.bitdefender.com/YapiKredi adresinden kayıt yaptırmak ve hizmete kaydolduktan sonra en geç 30 dakika içinde gelen onay e-mail’ının ardından kaydı aktive etmektir. Tam 3 yıl boyunca başka hiç bir şey yapmaya gerek kalmadan, sürekli güncellenen antivirüs yazılımları ile sistem güvenliğini sağlamak mümkündür.
Koşullar/Kurallar/Notlar
Şirket ve KOBİ program sahipleri kartları MasterCard amblemliyse ücretsiz virüs koruma programı hizmetinden yararlanırlar. MasterCard tarafından sunulan bu hizmet, ilk 5.000 yükleme ile sınırlıdır.
Yapı Kredi Asistans Hizmetleri ile tüm sorunlarınıza bir çözüm vardır.
Worldconcierge hizmetlerinden faydalanmak için tek yapmanız gereken 444 0 448 Yapı Kredi Telefon Bankacılığı’nı aramaktır. Hepsi iş hayatınızı kolaylaştırmak için…
World'ünüzün kötüye kullanımı halinde her türlü olası zarara karşı Suistimal Sigortası güvencesindesiniz. Suistimal Sigortası, şirket kartlarının çalışanlar tarafından kötüye kullanımı durumunda, şirketi oluşan zararlara karşı koruma altına almaya yöneliktir. Suistimal Sigortasından yararlanmak için 444 0 448 Yapı Kredi Telefon Bankacılığı’nı aramanız yeterlidir.
Koşullar/Kurallar/Notlar
Bir hasar durumunda en geç 30 gün içinde sigortalının, International SOS’e ve Yapı Kredi Sigorta Hasar Servisine en kısa sürede bilgi vermesi halinde, sigortalı, yapılması /temin edilmesi gerekli bilgi ve belgeler konusunda yönlendirilecektir. Sigorta şartları ile ilgili genel kurallar da dikkate alınarak olayı derinlemesine sorgulama hakkı mahfuz tutulur.